Bezpłatna aplikacja dla systemu Android, stworzona przez GIRITON Systems s.r.o.
Zegar obecności GIRITON to mobilna aplikacja dla smartfonów i tabletów, umożliwiająca monitorowanie obecności pracowników oraz przeglądanie historii obecności z ostatniego miesiąca. Zapewnia również możliwość tworzenia i udostępniania grafików zmian, tworzenia i przeglądania dzienników pracy dla poszczególnych projektów oraz śledzenia podróży służbowych w czasie rzeczywistym.
Jak korzystać z aplikacji:
- Uruchom aplikację i zaloguj się za pomocą swoich danych logowania.
- Wybierz pracownika z listy lub utwórz nowego.
- Wprowadź imię, rolę i dział pracownika.
- Wybierz biuro lub projekt i wprowadź aktualną pozycję pracownika.
- Kliknij "Rozpocznij monitorowanie", aby rozpocząć proces monitorowania.
- Podczas logowania pracownika system automatycznie zrobi zdjęcie pracownika i zarejestruje aktualną lokalizację pracownika.
- Pracownik może wprowadzić swoją obecność za pomocą dostępnych środków w aplikacji.